9 értelmetlen kifogás, amit a leggyakrabban hallunk

„Köszönöm, most nem aktuális.” „Nincsen erre pénzem.” „Köszönöm, nem érdekel.” Milyen kifogásokat hallunk a leggyakrabban, amikor biztosítással vagy megtakarítással kapcsolatban keresünk fel valakit? A legtöbb teljesen ésszerűtlen és logikátlan… Miért? Most eláruljuk Neked.

1. „Most nem aktuális.”

Miért, mikor lesz az? Amikor megbetegszel? Persze, csak akkor már túl késő. És ha csak nincsen kristálygömböd, ami megjósolja a jövőt, abban az esetben a legtöbb ilyen esemény váratlanul ér. A „mi lett volna, ha” és a „kellett volna” pedig ilyenkor már nem segít. Az okosan összeállított komplex védelmi program viszont igen.

2. „Vigyázok magamra, inkább immunerősítésre költöm a pénzem.”

Persze, az immunerősítés elengedhetetlen, de akkor is elüthet az autó, megéghet a kezed, eltörhet a lábad, ha minden nap beszedsz 1000 mg C vitamint. Egy baleset nem az immunrendszeredtől függ.

3. „Ha beteg leszek, megoldom.”

Honnan tudod, hogy milyen állapotban leszel? Sajnos vannak olyan súlyos betegségek, amik napok alatt teljesen ledöntenek a lábadról és másokra kell hagyatkoznod. Nem a pénz lesz az első gondolatod egy súlyos betegség diagnosztizálásakor, de nagyon hamar előtérbe kerül. A gyógyszerek, kezelések nagyon drágák, hiába fizeted a járulékokat, bevásárolni, rezsit fizetni, a hitelt törleszteni ilyenkor is kell…

4. „A család majd segít.”

Igen, a támogató család nagyon fontos baleset után, betegség alatt. De nem biztos, hogy ott tudnak majd állni mögötted. És nem azért, mert nem akarnak, hanem mert nincs meg rá a lehetőségük. Ha most végig gondolod, Te tudnál a családban valakinek segíteni ilyen helyzetben? Rendelkezésre állnak valahol azok a milliók, amik egy komoly kezelés árát fedezni tudják?

5. „Nekem megfelel az állami egészségügy.”

Vannak betegségek, ahol az idő életet ment vagy állapotok, ahol minél tovább kell várni egy kezelésre, műtétre, annál nagyobb fájdalmai vannak az embernek. Az állami rendszerben igazán hosszú a várakozási idő… nem lenne jobb, ha egy baleset vagy egy diagnózis után pár nappal rendelkezésedre állna a megfelelő összeg és nem hónapokat kellene várnod a megfelelő vizsgálatokra?

6. „Nincs pénzem.”

Szerinted mennyibe kerül havonta egy komplex biztosítási program? Ha nem tudod, akkor mire mondasz nemet? Hidd el, sokszor a kevésből is nagyon komoly anyagi védelmet tudsz biztosítani magadnak.

7. „Nem érdekel.”
Mi nem érdekel? Ameddig meg sem hallgatod, miről van szó, tulajdonképpen csak a lehetőségeidet csökkented. Adj esélyt magadnak, ez nem kerül semmibe!

8. „Úgy emlékszem, van már biztosításom, utána nézek.”

Nem akarod, hogy ebben egy profi pénzügyi tanácsadó segítsen? Tudod, hogy mire kell figyelni egy biztosítási szerződésben? Ingyenes konzultációnkon ezeket figyelembe véve adunk Neked személyre szabott ajánlatot és válaszolunk minden kérdésedre.

9. „Van már biztosításom a bankomon keresztül.”

Ez jó hír. És mit tartalmaz? Az van benne, amire tényleg szükséged van? Személyre szabott?

10. „Hogy mikor lesz aktuális a biztosítás megkötése?”

Hiszen már most is az!

Amikor telefonon keresünk, nem akarunk Rád erőltetni semmit, csak tájékoztatni szeretnénk a lehetőségeidről.